کیف چرم مردانه رودوشی

کیف چرم مردانه در مدل رودوشی و پاسپورتی با جنس برزنت اصل به صورت زیپ دار یا دکمه ای در رنگ بندی مختلف دوخته می شود.

کیف چرم مردانه در مدل های رو دوشی و پاسپورتی با جنس برزنت اصل

کیف چرم مردانه رودوشی

انواع کیف چرم مردانه از نظر ظاهری و نوع کاربرد بسیار متنوع است که در این قسمت شما را با چند مدل آن آشنا می کنیم با ما همراه باشید.

کیف رودوشی همانطور که از اسم آن مشخص است دارای یک بند می باشد که قابل تنظیم است و آن روی دوش قرار می گیرد. این کیف ها از نظر اندازه متنوع است بعضی از آن ها اندازه بزرگ دارد و بعضی دیگه اندازه کوچک.

از کیف چرم رودوشی مردانه می توان برای رفتن به دانشگاه و مدرسه و مراکز اداری استفاده کرد و وسایل مختلف از جمله لپتاپ انواع کتاب و خودکار و وسایل دیگر را در آن قرار داد. البته باید به اندازه آن توجه کرد و وسایل را بر اساس کوچک و بزرگ بودن در آن قرار داد.

کیف رودوشی بهتر است که اندازه متوسط یا بزرگ داشته باشد تا وسایل بیشتری را بتوان درون آن قرار داد و با خود حمل کرد.

انواع کیف رودوشی دارای قسمت های مختلف است تا بتوانید هر کدام از وسایل را در قسمت مجزا قرار دهید اکثر این کیف ها به صورت زیپ دار و دکمه ای می باشد که شکل ظاهری آن خیلی متفاوت است.

برای خرید کیف رودوش کیف با بند پهن را انتخاب کنید تا زمانی که روی شانه می اندازید بند آن باعث اذیت کردن شانه نشود. هر چقدر پهن باشد راحت تر است روی شانه فشار کمتری ایجاد می کند و سنگینی را حس نخواهید کرد علاوه بر این بند که پهن باشد محکم تر است و دیرتر پاره می شود.

کیف چرم مردانه اصل

کیف چرم مردانه پاسپورتی

کیف پاسپورتی مردانه همانطور که از اسم آن مشخص است که دارای اندازه کوچک است که برای نگهداری مدارکی از جمله پاسپورت شناسنامه انواع کارت های بانکی و اعتباری مناسب است.

این کیف به راحتی در جیب جا می گیرد و برای هر مکانی می توانید آن را با خود ببرید و همیشه دنبال خود داشته باشید.کیف چرم پاسپورتی دارای قسمت‌ های کوچک و جداگانه است تا هر کدام از مدارکتان را در قسمت جدا قرار دهید.

و هنگامی که می خواهید یکی از آن را بردارید سریع آن را پیدا کنید به گونه‌ای به وسایل شما نظم می دهد.

انواع کیف های پاسپورتی با رنگ های مختلف در مدل های مردانه به صورت اینترنتی به فروش می رسد تا امکان خرید را آسان کند.

درب کیف پاسپورتی به وسیله دکمه یا زیپ بسته می شود تا کارت های اعتباری از آن بیرون نریزد. در خرید آنلاین نیازی نیست برای خرید این محصول از خانه خارج شوید و در هر ساعت از شبانه روز که وقت داشتید سفارش خود را ثبت کنید.

برای خرید محصولات چرمی حتماً به مراکز قابل اعتماد مراجعه کنید و با افرادی که مهارت لازم و شناخت کافی درباره چرم دارند خرید خود را انجام دهید. زیرا تقلب در این بازار زیاد انجام می شود و ممکن است سر شما کلاه برود همچنین محصولات چرمی به صورت چرم طبیعی و مصنوعی می باشد که تشخیص این دو از هم کار سختی است.

کیف چرم مردانه پاسپورتی

کیف چرم مردانه اصل

کالاهای چرمی از دسته کالاهایی است که مورد تایید افراد شیک پوش است نداشتن وسایل چرمی اعتماد به نفس را بالا می برد به همین دلیل اهمیت زیادی دارد.

البته باید چرم طبیعی را از مصنوعی تشخیص دهید متاسفانه خریداران معمولی تفاوت بین چرم اصلی و مصنوعی را نمی بینند و ممکن است چرم مصنوعی را به جای چرم طبیعی بخرند.

چرم از نظر کیفیت دارای سه دسته است چرم با کیفیت بالا پایین و متوسط که هر کدام قیمت متفاوت دارد.

اغلب کیف چرم مردانه که ساخته می شود از پوست حیوانات و پرندگان مختلف است که از نظر کیفیت و ضخامت کاملاً با هم متفاوت است.

اما آنچه که مهم است این است که همه آنها مورد دباغی و فرآوری می گیرد تا کیفیت آن از آنچه که هست بالاتر رود و قابل استفاده شود. زیرا زمانی پوست حیوان از بدن آن جدا می شود قابل استفاده نیست و در صورتی که بلافاصله از آن استفاده شود بسیار آسیب پذیر است.

برای تولید کیف چرم بیشتر از چرم حیواناتی مانند بز شترمرغ و کروکودیل استفاده می شود زیرا این چرم ها در عین حال که مقاومت زیادی دارد سبک است.

چرم اصل همانطور که از اسم آن مشخص است از پوست حیوانات به دست می آید که با پردازش و فراوری کاملاً یکدست می شود. در حالی که چرم مصنوعی از چندین مواد مختلف تشکیل شده است که کیفیت آن به اندازه چرم اصل نیست.

برای اینکه متوجه شوید کیف چرمی که تهیه کرده اید اصل است می ‌توانید یک تکه کاغذ سفید را بردارید و به قسمتی از کیف که در دید نیست بکشید اگر کاغذ سفید رنگی نشد نشان دهنده اصل بودن آن است.ولی در صورتی که کاغذ رنگی شود نشان دهنده چرم تقلبی است.

برای انجام این آزمایش حتماً باید در قسمتی که قابل دیدن نیست کاغذ را بکشید زیرا اگر چرم اصل نباشد رنگ آن از بین می رود و ظاهر کیف زشت می شود.

یک کیف چرمی اصل انعطاف پذیری و نرمی بسیار خوبی دارد که حالت خراشیدگی و شکستگی روی آن ایجاد نمی شود و به مرور زمان دچار ترک خوردگی نخواهد شد.به علت اینکه چرم اصل ممکن است دارای نواقصی باشد قبل از اینکه برای تولید محصولات آماده شود کاملاً سمباده کشی می شود تا نواقص آن از بین برود. سپس رنگ آمیزی شده و منافذ موجود در آن یکدست و صاف می شود این مرحله با دستگاه انجام می شود بنابراین کاملا استاندارد دارد.

برای اینکه کیف چرمی زود خراب نشود نیاز دارد تا نحوه نگهداری درستی داشته باشد برای مثال هر چند وقت یکبار با روغن مخصوص چرم همه قسمت های کیف را چرب کنید تا خشک نشود.همچنین نباید کیف را در معرض زیاد و مستقیم نور خورشید قرار دهید زیرا باعث می شود به مرور زمان رنگ آن کدر شود و از حالت اولیه خارج شود.

محصولات چرمی نباید در معرض سرمای شدید هم قرار گیرد زیرا از سرما باعث می شود حالت پوست پوسته پیدا کند و چرم را خشک می کند. خرید یک کیف چرم اصل مردانه برای هدیه دادن به همسر پدر و برادر یک گزینه بسیار خوب است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *