قیمت کیف چرم چروک طبیعی شسته دکمه دار + نحوه مراقبت

در این مقاله به انواع قیمت کیف چرم چروک طبیعی شسته دکمه دار و همچنین نحوه مراقبت از آن خواهیم پرداخت. چرم های طبیعی و مصنوعی برای تولید کیف کاربرد دارند. چرم های مصنوعی در تنوع بالا و رنگ های مختلف بیشتر نظر افراد را به جلب می کند. چرم های طبیعی و مصنوعی کاملا شبیه هم هستند و تفکیک آنها از هم برای افراد مبتدی و بی تجربه سخت است. چرم ها به صورت صاف و چروک دار هستند.انواع زیادی از کیف های چرم موجود است که هم به صورت دکمه ای و هم به صورت زیپی باز و بسته می شود. برای اینکه کیف زیباتر شود از چرم های چروک استفاده می کنند. چرم چون از پوست حیوانات درست شده نیاز به مراقبت دارد. در صورت مراقبت صحیح تا سالها بدون مشکلی کار می کنند.
قیمت کیف چرم چروک طبیعی شسته دکمه دار + نحوه مراقبت

قیمت کیف چرم چروک طبیعی شسته

چرم پوست دباغی شده حیواناتی مثل گاو و گوسفند است. چرم گاوی یکی از با دوام ترین نوع چرم است که دارای استحکام فوق العاده ای است. قیمت کیف چرم چروک طبیعی شسته با توجه به برند متفاوت است. چرم در ابتدا به عنوانی کالایی لوکس و تنها برای خانواده های اشرافی و ثروتمند استفاده می شد.ولی امروزه با تولیدات گسترده و امکانات زیادی که در این حوزه ایجاد شده خوشبختانه اکثر قشرها توانایی خرید محصولات چرمی را دارند. چرم شسته شده به چرمی گفته می شود که در تولید آن از مواد میکروفیبر استفاده شده باشد. در واقع این نوع چرم در مقایسه با چرم های اصل و طبیعی دارای قیمت های پایین تری هستند.چرم شسته شده همچنین سازگاری زیادی با محیط زیست دارد. رنگ ها و طرح های متنوعی را می توان با چرم شسته شده ایجاد کرد که دست خریدار را برای انتخاب کاملا باز می گذارد. کیفی هایی که با چرم چروک طبیعی شسته شده دوخته می شوند دارای جلوه ای بسیار زیبا و چشمگیر هستند. معمولا افراد خاص پسند از این طرح ها و کیف های چروک استقبال می کنند.چروک های موجود در روی چرم دارای طرح های غیر منظم هستند. چروک هایی که بر روی چرم طبیعی وجود دارد بسیار زیبا هستند و افرادی که دارای سلیقه ای خاص و لاکچری هستند معمولا از خرید کیف های چروک و طرح دار استقبال می کنند.کیف هایی که چروک دار هستند نسبت به چرم های ساده استحکام بیشتری دارند و در مقابل سایش و خش بسیار با دوام هستند. قیمت های کیف چرم چروک در بازار هم متفاوت است.چرم اگر طبیعی باشد قیمت بالایی دارد. اصولا کارهای دست چون که بسیار ارزشمند هستند را نمی توان قیمت گذاری کرد. تنوع بالای رنگ بندی چرم هم انتخاب های متنوعی برای خریدار ایجاد کرده است.از جمله ویژگی های چرم چروک طبیعی این است که وزن بسیار سبکی دارد و برخلاف چرم اصل می توان آنها را به راحتی شست. به دلیل استفاده از مواد میکروفایبر در تولید آن ضد باکتری می باشد.چرم شسته شده کاملا نرم و انعطاف پذیر است و در مقابل ساییدگی و خش هم مقاومت بالایی از خود نشان می دهد.

کیف چرم چروک طبیعی دکمه دار

کیف چرم چروک طبیعی دکمه دار را بیشتر از جنس های استیل و فلزی می باشند و با داشتن آهنرباهای قوی به راحتی باز و بسته می شوند. گاهی برای زیباتر شدن کیف روکشی از چرم و یا پارچه بر روی دکمه ها کشیده می شود.کیف هایی که از چرم طبیعی تهیه شده باشند بسیار با دوام تر از چرم های مصنوعی است. یکی از نکات جالب چرم طبیعی این است که با گذشت زمان نه تنها خراب نمی شوند بلکه نرم تر و براق تر هم خواهند شد.علاوه بر چروک با استفاده از هویه و سوزاندن چرم می توانند طرح های بسیار زیبا و شکیلی بر روی کیف ایجاد کند. دکمه های استفاده شد در کیف چرم دارای رنگ های مختلفی مثل طلایی و نقره ای هستند.بعضی از دکمه های مگنتی را به صورت مخفی در کیف نصب می کنند. دکمه های مخفی را با استفاده از پایه هایی که دارند در چرم فرو می کنند و نیازی به پرچ کردن آنها نیست. نوعی از دکه ها هم هستند که به نام چهار پارچه می باشند این نوع دکمه ها را می توان به راحتی از کیف جدا کرد. در واقع از ویژگی های این دکمه ها می توان به آسان باز شو بودن آن اشاره کرد.
قیمت کیف چرم چروک طبیعی شسته

نحوه مراقبت از کیف چرم چروک شسته

نحوه مراقبت از کیف چرم چروک شسته هم مانند بقیه چرم ها می باشد و بهتر است آنها را با واکس های مخصوص تمیز کرد. کیف دستی و رو دوشی یکی از پر استفاده ترین نوع کیف است و خانم ها اغلب علاقه خاصی به آنها دارند.بی شک کیفی که از چرم و به خصوص چرم طبیعی باشد قیمت نسبتا بالایی هم دارد ولی این سوال ممکن است ذهن را مشغول کند که تا کی می توان از این کیف استفاده کرد؟چرم اگر به درستی مراقبت شود تا سالیان زیادی کارایی دارد. بهتر است کیف چرم چروک را در جایی از کمد که فشار بر روی آن ایجاد می کند قرار ندهید. این فشار باعث دفرمه شدن کیف می شود.هرگز چرم را داخل کیسه پلاستیکی قرار ندهید زیرا رطوبت منجر به خراب شدن آن می شود. اگر کیف را مورد استفاده قرار نمی دهید حتما داخل آن را با روزنامه پر کنید. این کار باعث می شود تا کیف شکل اولیه خود را از دست ندهد.با یک دستمال مرطوب به راحتی می توانید لکه های روی کیف چرم را پاک کنید. چرم با توجه به خاصیتی که دارد بعد از مدتی استفاده چربی خود را از دست می دهد و اصطلاحا خشک می شود.برای جلوگیری از خشک شدن نرم کننده های مخصوصی در بازار وجود دارد که می توان با استفاده از آنها طول عمر وسایل چرمی را بالاتر برد. همچنین واکس های مخصوصی هم هستند که به براق تر شدن کیف و بالا بردن کیفیت آن کمک می کنند.در هنگام خرید واکس حتما به رنگ چرم خود دقت کنید و واکسی را انتخاب کنید که متناسب با آن باشد. لکه هایی مثل خودکار را شاید نتوان به راحتی از روی چرم پاک کرد پس حتما در نگهداری از کیف چرم دقت کنید.همچنین نور خورشید باعث خراب شدن کیف و وسایل چرمی می شود پس حتما آنها را دور از نور خورشید و حرارت نگهداری کنید. در داخل کیف چرم وسایلی که رنگ دهی دارند و باعث ایجاد لک می شوند مثل عطر و خودکار خودداری کنید.
کیف چرم چروک طبیعی دکمه دار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *